5 نکته برای بهره وری بالا در کار

5 نکته برای بهره وری بالا در کار

اگر در روزهای اقتصادی چالش برانگیز جامعه ، شغلی داشته باشید ، احتمالا سعی می کنید که آن شغل را برای خود به خوبی حفط کنید. تا بتوانید تامین معاش کنید و رفاه زندگی خود را فراهم کنید. به طور مثال اگر کارفرمای شما از شما می خواهد در هفته 50 ساعت کار کنید.

معمولا شما 60 ساعت یا بیشتر کار می کنید. شما ممکن است فکر کنید که برای این کار زمان بیشتری را صرف کردید. اما مطالعات نشان داده است که زمان مطلوب کار در یک هفته 40 ساعت می باشد. در اینجا ده دلیل وجود دارد. که اگر می خواهید بهره وری مطلوب از زمان داشته باشید. چند کار را متوقف کنید.

1. کاهش بهره وری

کار طولانی اغلب غیر ممکن می باشد. شرکت موتور فورد این موضوع را در دهه 1990 به وسیله یک سری مطالعات نشان داد. اگر شما به طور مداوم ، ساعات طولانی کار کنید. می توان گفت شما خسته می شوید و اصطلاحا سوزانده می شوید. و ناگریز برای انجام وظایف خود کار بیشتری انجام می دهید. اما باید بدانید که بهره وری کار شما پایین خواهد آمد. و شما مجبور هستید زمان بیشتری را برای انجام وظایفتان صرف کنید.

2. افزایش خستگی

خستگی زمانی اتفاق می افتد که شما ساعتهای طولانی کار می کنید. نشانه های خستگی در روزهای طولانی ، خواب آلودگی ، خستگی ، غلظت ضعیف ، تحریک پذیری و افزایش حساسیت به بیماری و... می باشد. این علائم یک مانع بزرگ برای بهره وری در کار شما می باشد. اگر شما استراحت نکنید و کارتان را کمتر نکنید ، خستگی افزایش می یابد و تبدیل به بیماری های شدید می شود.

خستگی ناشی از کار

3. خطرات ایمنی

هنگامی که خستگی شما افزایش می یابد. و شما در روز های طولانی کارتان غرق می شوید. سلامتی شما به خطر می افتد.ممکن است از خستگی زیاد ، کاری انجام دهید که باعث صدمه زدن به خودتان شود. این مطلب پشتیبانی علمی دارد. و یک نگرانی منطقی است و شما استراحتتان را نباید فراموش کنید.

4. نادیده گرفتن زندگی اجتماعی

وقتی شما 60 ساعت یا بیشتر در هفته کار می کنید. زندگی اجتماعی شما دشوار می شود. و زمان کافی برای صرف کردن با دوستان و خانواده خود پیدا نخواهید کرد. و مسئولیت های اجتماعی شما محدود خواهد شد. پس سعی کنید کار خود را محدود تر کنید و زمان بیشتری را با خانواده و دوستان خود صرف کنید.

نادیده گرفتم زندگی اجتماعی

5. آسیب اسکلتی عضلانی

کار تکراری هنگامی که در موقعیت های ناخوشایند پایدار می شود. خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی عضلانی (MSD) را افزایش می دهد. که به عضلات، مفاصل، تاندون ها و اعصاب آسیب می رساند. پس سعی کنید از کار طولانی اجتناب کنید. و زمان کافی برای احیای انرژی بدن ، به خود بدهید.

نظر بدهید
بازدید کننده 250
نظر خود را بنویسید
  • اسم :
  • ایمیل :
  • کد امنیتی :
  • نظر شما :